Pravila za reklamacije, otkaz, povrat i zamjenu

Prodavač se obvezuje isporučiti artikal koji je tehnički ispravan te odgovara opisu proizvoda navedenom na Alatmix.ba. Slika koja ilustrira artikal na Internet stranici ne mora odgovarati stvarnom izgledu artikla te kupac ne može reklamirati ovaj segment.

Prodavač nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale obveze koje se nalaze u domeni dostavljača (firma koja obavlja poslove dostave proizvoda).

U slučaju reklamacija za naručene artikle kupac treba da obavijesti prodavača. Prodavač je dužan da utvrdi opravdanost reklamacije i da to prezentira kupcu. U slučaju da je reklamacija opravdana, prodavač je dužan da ponudi kupcu odgovarajuću opciju (zamjena, povrat novca).

Kupac može otkazati narudžbu, prije isporuke, samo uz saglasnost prodavača.. Nakon što kupac podnese zahtjev za otkaz narudžbe, prodavač je dužan da kontaktira kupca i da ga obavijesti o mogućnosti otkaza.

Nakon što je kupac zaprimio narudžbu i izrazio želju da povrati naručene artikle potrebno je da obavijesti prodavača o tome. Prodavač je dužan da kupca obavijesti o mogućnosti povrata.

U slučaju da kupac izrazi želju da zamijeni neke artikle koji su mu isporučeni potrebno je da obavijesti prodavača o tome. Prodavač je dužan da kupca obavijesti o mogućnosti zamjene.